حادثهای که بازیگر جوان را تا یک قدمی مرگ برد!
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۲۷۳۸
رویداد۲۴ مهرزاد جعفری بازیگر درباره شروع فعالیتش در حوزه بازیگری گفت: سال ۹۱ با شرکت در کلاسهای بازیگری هومن سیدی و خانم تیرانداز به این حرفه وارد شدم. سال ۹۵ در تئاتر «نیازمندیها» با خانم تیرانداز همکاری کردم. هومن سیدی من را برای بازی در سریال عاشقانه منوچهر هادی معرفی کرد. در ادامه نیز در فصل دوم از سرنوشت و بچه مهندس بازی کردم.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
جعفری عنوان کرد: تمام آنچه از حرفه بازیگری دارم را مدیون خانم تیرانداز هستم. حضورم در سریال بچه مهندس با معرفی وی اتفاق افتاد.
باریگر شرم درباره حضورش در این سریال گفت: پروژه شرم را خیلی دوست دارم، چراکه لایههای متفاوتی از خودم را در آن تجربه کردم. احمد کاوری که کارگردان این سریال است، خیلی به من در لحظات مختلف فیلمبرداری کمک کرد.
این کارگردان، بازیگر را در انتخاب بهترین فرم برای هر سکانس آزاد میگذارد. به همین دلیل توانستم ایدههایی که برای نقش آفرینی در این فیلم داشتم، اجرایی کنم.
وی افزود: در سریال شرم بیشتر بازی من در کنار اردلان شجاع کاوه و خانم محرابی بود و از تجربیات این دو بسیار یاد گرفتم.
جعفری درباره اتفاقات سریال شرم بیان کرد: در هر قسمت از این مجموعه شاهد اتفاقات مختلفی هستیم و همین باعث شده است که مخاطب زیادی به این سریال جذب شود. در ادامه قصه سریال شرم جذابتر میشود. پروژه شرم برای من پر از حادثه بود که به خاطرههای خوبی تبدیل شد.
وی ادامه داد: در سکانس دعوای من و حسام در خانه پوران خانم حادثه تلخی برایم افتاد. زمانی که حسام من را به سمت زیرزمین برد، پای من به پلهها کرد و با صورت، ۵ پله را سقوط کردم. در این سکانس با مرگ فاصلهای نداشتم. حتی در یکی از سکانسها با موتور به دیوار برخورد کردم که به دلیل همین اتفاق در قسمتهای پر خطر بعدی از بدلکار استفاده شد.
جعفری درباره کاهش وزن در سریال شرم عنوان کرد: بعد از این که همراه با میلاد میرزایی که بازیگر نقش حسام است، قرارداد بازی در این سریال را امضا کردیم، تصمیم گرفتیم که با هم وزن کم کنیم. میلاد ۱۴ کیلو لاغر شد و من ۲۱ کیلو.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، سریال شرم ، بازیگر زن سرگرمیمنبع: رویداد24
کلیدواژه: رویداد24 سریال شرم بازیگر زن سریال شرم
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.